1. Опис об'єкту
Ця модернізація була проведена на портальному крані «Сокіл», вантажопідйомність 16 т у грейферному режимі на вильотах стріли 8-32 метри.
- На приводах механізмів замикаючої та підтримуючої лебідок релейно-контакторні системи керування двигунами з фазним ротором замінені системами часткового управління;
- На приводі механізму повороту два перетворювачі частоти застарілих типів замінені одним ПЧ сучасної серії.
2. Завдання
Застаріла релейно-контактна схема управління замінена на сучасну частотно-регульовану. Система частотного управління забезпечує безконтактне плавне регулювання швидкості, коли він підвищується точність зупинки.
Перетворювач частоти дозволяє підтримувати необхідний момент на валу електродвигуна у всьому діапазоні швидкостей. Також відпадає необхідність застосування резисторів у ланцюзі ротора електродвигуна з фазним ротором.
Завдання модернізації полягало в наступному:
- Зменшити споживання енергії до 40% • Зменшити споживання енергії до 40%
- За допомогою ПЛ приводу зміни вильоту стріли усунути неврівноваженість стрілової системи та організувати видачу інформації, що дозволяє розрахувати масу додаткового вантажу для усунення неврівноваженості Скоротити до необхідного мінімуму придбання запасних частин до електроустаткування
- Організувати візуальне відображення інформації з діагностики для полегшення виявлення та оперативного усунення несправностей
- Вирішити властиву перекладеним на частотне керування приводам повороту проблему гасіння розгойдування вантажу
3. Технічне рішення
При модернізації механізмів лебідок замінено встановлені двигуни з фазним ротором на двигуни з короткозамкненим ротором. Живлення двигунів лебідок виконано від перетворювачів частоти ATV71 потужністю 160 кВт. На приводі повороту встановлено перетворювач частоти ATV71 потужністю 75 кВт, який замінив два перетворювачі частоти типу ATV58 потужністю по 55 кВт кожен. Перетворювачі серії ATV71 є зручними для застосування на приводі кранових механізмів. Сюди слід віднести такі їхні безперечні переваги:
- наявність русифікованого графічного терміналу (дисплея), який дозволяє одночасно спостерігати до 7 параметрів, індикувати стану логічних та аналогових входів/виходів;
- проста за виконанням процедура автопідстроювання, але тим не менш, що містить корисну інформацію про основні параметри двигуна; • зручна логіка управління електромеханічним гальмом;
- фіксація часу роботи двигуна, що дозволяє відмовитися від використання лічильника мотогодин роботи механізму та часу включеного стану ПЧ, а також спожитої за час роботи енергії; ця інформація зручна для оперативного обліку споживання енергії, розрахунку середньої потужності завантаження приводу та фактичної тривалості включення механізму.
4. Застосовуване обладнання
- Перетворювачі частоти (Schneider Electric)
- Контактори (Schneider Electric та ін. виробників за запитом замовника)
- Контролери (Siemens)
- Захисні пристрої (Schneider Electric та ін. виробників за запитом замовника)
- Операторські панелі (Schneider Electric)
Задайте питання!
5. Запитання
Якщо у вас є потреба у вирішенні схожого завдання або виникли питання – напишіть нам!